Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСреда, 22.05.2019, 11:54

Бериславська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1

Меню сайту
Міні-чат

1. Методичне об’єднання суспільно-гуманітарного циклу

Шкільне методичне об’єднання учителів суспільно-гуманітарного циклу

Тимофієнко Г.Г.

Федоренко Н.А.

Кузнєцова Н.Ю.

Михайловська А.В.

Гаркуша О.Є.

Гамаза Н.М.

Масюк Н.П.

Капінус-Галієва Ю.І.

Носач С.В.

Єременко Ю.П.

Корибут С.С.

Черняк А.М.

Проблема ШМО суспільно-гуманітарного циклу:

« Оптимальні шляхи формування ключових

предметних компетентностей

та позитивної мотивації учнів

на уроках гуманітарного циклу»

Мета методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін:

забезпечення ефективної організації навчально-виховного процесу на уроках гуманітарних дисциплін;

використання сучасних інноваційних та інформаційних технологій на уроках суспільно-гуманітарного циклу;

застосування тестових технологій на уроках суспільно-гуманітарного циклу;

розвиток здібностей, інтересів, умінь та навичок учнів;

створення умов для ефективного засвоєння знань.

Завдання роботи ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Ділитись досвідом роботи.

Використовувати новітні, прогресивні форми та методи роботи, втілюючи проблему: « Оптимальні шляхи формування ключових предметних компетентностей та позитивної мотивації учнів на уроках гуманітарного циклу ».

Опрацьовувати фахову літературу та пресу.

Здійснювати моніторингові дослідження навчальних досягнень.

Розвивати творчий потенціал учнів, дбати про високий рівень успіхів здачі ЗНО.

ПЛАН РОБОТИ
шкільного методичного об'єднання

вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін

у 2017 – 2018 н. р.

І засідання (серпень)

Аналіз роботи МО вчителів філологічного циклу за 2016- 2017 н. р. та обговорення плану роботи на 2017-2018 навчальний рік.

Впровадження Державного стандарту базової і повної середньої освіти.

Знайомство з вимогами щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму, викладання української мови та літератури , російської мови та зарубіжної літератури, англійської мови, історії у 2017-2018 н.р., ведення класного журналу, шкільної документації.

Огляд педагогічних новинок і науково-методичних посібників. Медіа освіта.

Залучення учнів до участі у Всеукраїнських конкурсах « Олімпус », «Грінвіч », « Sunflower », « Соняшник » та ін.

Розгляд методичних рекомендацій щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу. Погодження календарних планів на 2017-2018н. р.

ІІ засідання (вересень)

Ознайомлення вчителів, які будуть атестуватися, з положенням про атестацію.

Підготовка до Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. П.Яцика та конкурсу з української мови ім. Тараса Шевченка.

Організація взаємовідвідування уроків членами МО. Затвердження графіку взаємовідвідування уроків.

Робота вчителів МО щодо організації роботи з обдарованими дітьми (підготовка учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах з історії, української, російської, англійської мов, конкурсі ім. П.Яцика, Т.Шевченка).

Методичний калейдоскоп :« Підвищення грамотності учнів на уроках української мови ». ( Михайловська А. В. ), «Формування ключових навчальних компетентностей на уроках історії з використанням ІКТ». ( Носач С.В.) , « Інтегроване навчання в старших класах. Шляхи реалізації ». ( Масюк Н.П.) , « Форми і методи роботи в професійних групах педагогів » ( Черняк А. М.)

Обговорення і затвердження заходів до проведення тижня української мови.

III засідання (листопад)

( дебати )

1.Використання інноваційних і стандартних форм навчання.

2. Різне.

- Робота вчителів МО щодо організації роботи з невстигаючими дітьми.

IV засідання (січень)

Засідання ШМО у формі методичного аукціону на тему « Пошук ефективних прийомів, творчих підходів при викладанні предметів суспільно-гуманітрного циклу» .

Різне.

Аналіз успішності навчання учнів за І семестр. Шляхи поліпшення роботи вчителів МО (звіт вчителів-предметників).

Підведення підсумків учнів у Всеукраїнських олімпіад з історії, української, російської, англійської мов та конкурсу з української мови ім.П.Яцика, Т.Шевченка.

Підсумки роботи МО суспільно-гуманітарного циклу за I семестр 2016-2017 н.р.

Підготовка до проведення тижня історії. Обговорення заходів.

Підготовка до проведення Шевченківських днів. Обговорення заходів.

Підготовка до проведення тижня зарубіжної літератури . Обговорення заходів.

V засідання (квітень)

Організація повторення на уроках.

Підготовка учнів 9 кл. до участі у ДПА 2016-2017 н.р. та учнів 11 кл. до участі у ЗНО.

Аналіз роботи за рік та перспективне планування роботи МО на наступний навчальний рік.

Аналіз роботи ШМО з обдарованими учнями.

Звіт членів МО по самоосвіті.

Обговорення результатів взаємовідвідування уроків членами МО.

Основні завдання:

Проаналізувати рівень методичної і духовної майстерності вчителів гуманітарного циклу, виявити рівень їх творчості у розв’язанні навчально-виховних проблем, визначити перспективу і напрямки дальшого підвищення творчого потенціалу вчителя, продовжувати роботу з обдарованими дітьми.

Продовжувати роботу над темами:

Розвиток пізнавальних здібностей учнів під час вивчення суспільних наук.

Використання сучасних освітніх технологій у процесі викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу.

Патріотичне виховання .

Особистісно-орієнтований підхід до роботи з обдарованими дітьми.

Використання системи творчих вправ у процесі комунікативної компетентності особистості.

Раціональне застосування форм навчальної діяльності .

Залучати учнів до виконання шкільних учнівських проектів, до участі у конкурсах та Всеукраїнських учнівських предметних олімпіадах.

Удосконалення самоосвітньої роботи вчителів.

Приділити належну увагу такій ефективній формі роботи, як взаємовідвідування уроків, що сприяє підвищенню фахового рівня вчителя.

Ширше застосування у педагогічній діяльності позитивні результаті діагностування, які підтверджують, що більша частина педагогів нашого методичного об’єднання повністю володіє формами і методами викладання та планування методичної роботи. Ті вчителі, що потребують допомоги в тих чи інших питаннях, отримують їх від своїх досвідчених колег.

Вдосконалювати форми роботи з обдарованими дітьми, які виявляють схильність до науково-дослідної роботи, спрямувати навчально-виховний процес на розвиток індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей учнів з урахуванням їхнього віку, психофізичних організаційних формах із застосуванням особистісно-орієнтованих педагогічних технологій.

Розглянути педагогічну адаптацію учнів 5-х класів до навчання в основній школі.

Організаційні педагогічні питання.

Систематизувати підручники, методичні посібники, роздатковий матеріал. ( до 06.09. 2017н.р.)

Забезпечити своєчасне тематичне і календарне планування навчального матеріалу, ознайомлення вчителів із програмами та пояснювальними записками до них. ( до 13.09. 2017н.р.)

Ознайомлення вчителів із формами контролю знань.

( до 06.09.2017н.р.)

Організувати проведення шкільних та районних олімпіад з української та російської мов, української літератури, світової літератури, англійської мови, історії. ( жовтень, листопад, грудень 2017 н.)

Постійно інформувати вчителів методичного об’єднання з новинами педагогіки та передовим досвідом вчителів інших шкіл, району, області.

Аукціон педагогічних технологій

Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає…» А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед і не зупинятися, досягнувши вершини. У цьому полягає основна місія сучасного вчителя.

25 січня 2018 року у Бериславській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 відбулося засідання шкільного методичного об`єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу у формі аукціону педагогічних ідей.

Лоти аукціону – «творчі доробки педагогів».

Учасники аукціону презентували наступні технології: розвивальне, продуктивне, ситуативне навчання.

Виступи супроводжувалися яскравими мультимедійними презентаціями та фрагментами уроків. Спільно вчителі дійшли висновку, що тільки творчий учитель, творча особистістьможе навчати й виховати творчу особистість учня. А для цього необхідно переглянути свої вміння, перебудувати свою роботу з учнями відповідно до вимог сьогодення. А вимоги сьогодення: новизна, інновація, у яких ми повинні бути компетентними.

На аукціон завітали вчителі Бериславської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3, які стали його учасниками.

І, хоча справжніх торгів на вчительському аукціоні не було, ідеї освітян заслуговують гарної оцінки.

  

 

       У 2016– 2017 навчальному році методичне обʹєднання вчителів

    суспільно-гуманітарних дисциплін почали працювати над проблемою

« Оптимальні шляхи формування ключових предметних компетентностей та позитивної мотивації учнів на уроках гуманітарного циклу», яка тісно перекликається з проблемами районних методичних об’єднань:  « Формування ключових та предметних компетентностей на уроках української мови і літератури та зарубіжної літератури в аспекти розвитку читацьких умінь і навичок учнів» та « Шляхи формування позитивної мотивації учнів до вивчення іноземної мови».

У склад ШМО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін входить  11 вчителів, з яких вищу кваліфікаційну категорію має 3 вчителя ( Єременко Ю.П., Корибут С.С. та        Носач С.В.),       І категорію – 7 (Михайловська А.В., Гамаза Н.М., Гаркуша О.Є., Тимофієнко Г.Г., Капінус-Галієва Ю.І., Федоренко Н.А., Кузнєцова Н. Ю.), 1 вчитель має II категорію (Студітських Н.П.).

      Серед основних завдань, що стояли перед членами ШМО , були:

1.     Проблеми удосконалення форм і методів навчання у сучасній школі.

2.     Використання інноваційних технологій на уроках .

3.     Організація роботи з обдарованими дітьми.

4.     Розвиток предметних компетенцій школярів на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін шляхом впровадження сучасних педагогічних технологій.

5.  Ділитись досвідом роботи.

  1.   Використовувати новітні, прогресивні форми та методи роботи, втілюючи проблему: « Оптимальні шляхи формування ключових предметних компетентностей та позитивної мотивації учнів на  уроках гуманітарного циклу ».
  2. Здійснювати моніторингові дослідження навчальних досягнень.
  3. Розвивати творчий потенціал учнів, дбати про високий рівень успіхів здачі ЗНО.

 

      Члени методичного об’єднання  розглянули нові підходи до викладання дисциплін суспільно-гуманітарного циклу , основне призначення яких полягає у формуванні  національно свідомої, духовно багатої мовної особистості, яка володіє вміннями й навичками вільно, комунікативно виправдано користуватись засобами рідної мови – її стилями, типами, жанрами в усіх видах мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо). З’ясовували , яким повинен бути сучасний вчитель, його особистісні якості, завдання.

    Велику увагу приділяють вчителі розвитку творчих здібностей учнів, бо вважають, що у кожній дитині природою закладений певний творчий потенціал. А свідченням цього є досягнення наших вихованців на районному рівні. (Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді ім. Тараса Шевченка  - 5кл – Капінус Н. – ІІ місце; 6 кл. Колосова Д. – ІІ місце; районна олімпіада з англійської мови – 10 кл – Шолох В. – ІІІ місце ).

На протязі першого півріччя вчителі суспільно-гуманітарного циклу виступили з наступними доповідями:

  1. « Значення мотивів при вивченні граматики англійської мови»  

 ( Капінус-Галієва Ю.І.). :

  1. « Розвиток мотиваційних потреб в учнів на уроках історії».            

              ( Носач С.В.)

  1.  « Психологическая поддержка учащихся на уроках русского языка »

            ( Гамаза Н.М.)

  1. «Складові майстерності вчителя та фактор створення успішного уроку»   ( Гаркуша О. Є.)

Проведені відкриті уроки:

  1. «Спорт у нашому житті» - 6-Б клас.
  2. «Шкільні предмети»  -   3-Б клас. 
  3. «Шкільне приладдя» - 2 клас (Капінус-Галієва Ю.І)
  4. «Географічні назви в історичній науці» 5-Б клас (Носач С.В. )
  5. «Літературна казка»5-Б клас.
  6.  «Джеймс Олдрідж. “Останній дюйм”. Проблема взаємин батьків і дітей» 7-Б клас – Масюк Н.П.
  7.    рийняли участь у наступних олімпіадах та конкурсах:
  1. Предметні шкільні та районні олімпіади.
  2. Міжнародний  конкурс з  української  мови ім. П.Яцика.
  3. Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді ім. Тараса Шевченка.
  4. Міжнародні олімпіади з іноземної мови «Олімпус», «Грінвіч».
  5. І Міжнародна гра зі світової літератури «Sunflower».

Проведено наступні навчально-виховні заходи:

  1. День писемності
  • Усний журнал «День української писемності і мови »(9-11кл Михайловська А.В. );
  • Радіодиктант  до Дня писемності (9кл - Михайловська А.В. );
  • Конкурс плакатів.
  1. Спартакіада допризивної молоді серед 10-11кл( І місце в районі) .
  2. Змагання по стрільбі ( І місце в районі, VII –в області).
  3. Участь у конференції присвяченій 150-річчю з дня народження          М. Грушевського. (Носач С.В. )
  4. Захід до дня визволення України .( 8 кл - Носач С.В.  )
  5. «Нумо, хлопці!» (9-11кл - Носач С.В.  )
  6. Тиждень іноземної мови
  • Лінійка відкриття тижня іноземної мови ( Гаркуша О.Є.)
  • Вікторина «The Cleverest» ( Капінус-Галієва Ю.І  ).
  • Вікторина «How Well Do You Know W.Shakespeare» .( 10-11кл – Тимофієнко Г.Г. ).
  • Конкурс віршів (4-5кл - Гаркуша О.Є., Тимофієнко Г.Г.   ).
  • Цікавинки про Британію (Тимофієнко Г.Г. ).

Засідання ШМО суспільно-гуманітарних дисциплін

30 березня відбулося засідання ШМО суспільно-гуманітарних дисциплін, на якому Масюк Н.П. провела майстер-клас по створенню бук трейлера до літературних творів та біографій письменників. Цей прийом можна використовувати для актуалізації знань учнів на уроках літератури.

 

 

                                                                                                                                                                              

     

ОСВІТА
ЗНО 2018
...
Вхід на сайт
Пошук
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • Copyright MyCorp © 2019
    uCoz